עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

סדנאות שוקולד במרכז הן חוויה לכל החושים. רק הריח המדהים של השוקולד יכול לגרום לכל אחד ואחת מאתנו להתחיל לפנטז על הטעם המופלא שלו, ממש כמו בתור ילדים. אין ספק כי זו יכולה להיות חוויה מגבשת לכל המשפחה, אין דבר נפלא יותר מלחלוק את האהבה הטהורה והמתוקה הזו עם האנשים שאנחנו אוהבים מוקאיה שמחים להציע לכם סדנאות שוקולד לכל אירוע שתרצו. החל מסדנאות זוגיות ועד לפעילות קבוצתית מהנה.

מה תוכלו ללמוד במסגרת סדנאות שוקולד במרכז?

השוקולד הוא אחד המאכלים האהובים ביותר בכל רחבי העולם, כך שאין זה מפתיע לגלות כי אנשים רבים נמשכים לסדנאות שוקולד במרכז. זוהי ההזדמנות שלכם ללמוד את כל מה שניתן על תהליך ייצור השוקולד וכל הדרכים לשלב בו טעמים מיוחדים. חלק מהנושאים הנלמדים במסגרת סדנאות שוקולד במרכז כוללים:

  • תכונות השוקולד.
  • הדרכים ליצור מעדני שוקולד.
  • מקורות השוקולד.
  • סוגי שוקולד שונים.
  • טכניקות עבודה שונות עם שוקולד.
  • איך מחברים טעמים שונים עם סוגי שוקולד.
  • והשלב הכיפי מכל, הטעימות.

הסדנאות מתאימות לכל אדם באשר הוא אשר מעוניין להכיר את רזי עולם השוקולד. מסיבות רווקות, אירועים משפחתיים, ימי הולדת ואפילו אירועי גיבוש מהעבודה. כי מה יכול לקרב לבבות בצורה טובה ומתוקה יותר מאשר להיות מוקפים בשוקולד ואווירה טובה?

שוקולד משוגע להמונים!

שוקולד הוא מזמן לא רק חפיסה שמחולקת לריבועים. גם אז הוא היה טעים, אבל היום תוכלו למצוא סוגים שונים, צורות מפתות וטעמים מגוונים אשר יצליחו לדגדג לכם את בלוטות הטעם ולחשוף אתכם לעולמות חדשים שלא ידעתם שקיימים. זה הזמן להתחיל ולהתנסות בשילובים מוזרים, לימון, פיסטוק, או חמוציות, אתם אפילו יכולים להוסיף שמיר לשוקולד ולראות מה קורה. אם גם אתם לא יכולים לעבור יום בלי שוקולד, הרי שהסדנאות המיוחדות של מוקאיה מיועדות לכם! בוא להתנסות ולגלות טעמים חדשים ומיוחדים שלא חשבתם שעולם השוקולד יכול להציע לכם, להנות ממתנות שוקולד ועוד.

close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >