עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

רגע לפני יום ההולדת אשר הולך ומתקרב בצעדי ענק, חשבו על מתנה ייחודית ומתוקה שתשאיר טעם של חוויה מיוחדת, כמו למשל רכישת ביצת הפתעה ענקית ליום ההולדת אשר תצליח לשמח כל אדם לו היא מיועדת. אנו בחברת מוקאיה שוקולד בוטיק נשמח להציע לכם ביצת הפתעה ליום ההולדת שתטמון בה המון שמחה, השקעה ומקוריות. כך תוכלו להעניק ליקרים לכם חוויה מיוחדת במינה, טבולה בשוקולד משובח אשר הוכן בלעדית עבורם וומהווה מתנה מושלמת.

ביצת הפתעה ענקית – ההפתעה המתוקה מכל

ביצת הפתעה ענקית הינה דרך בטוחה להעלות חיוך ענק על פניהם של האנשים החשובים לכם. בין אם מדובר על יום הולדת למי מהמשפחה, חגיגות יום נישואין, יום מיוחד בין חברים או פשוט כי מתחשק לכם להתפנק בעצמכם בביצת הפתעה ענקית אשר מלאה בממתקים שכולם אוהבים ו/או בהפתעה מותאמת אישית על ידכם.

הפתיעו את האנשים שאתם אוהבים ושלחו להם ביצת הפתעה העשויה משוקולד משובח ואיכותי ותוספות מפתיעות. על גבי הביצה ניתן לציין הקדשה מיוחדת.

עשו את הבחירה הנכונה כבר עכשיו ובחרו להפתיע בצורה המתוקה מכל את כל מי שאתם אוהבים.

ביצת הפתעה ענקית – חוזרים לילדות, ובגדול!

זוכרים את ביצי ההפתעה האהובות מהילדות אשר נדמה כאילו נעלמו מן המדפים למשך שנים ארוכות מידי? אז אמנם הן חזרו ולא רק בידי יצרן אחד שכולו מכירים מילדותנו והן זמינות מתמיד, אך מדוע להסתפק במשהו קטן ובנאלי כשאפשר להרכיב ביצת הפתעה אישית וייחודית שאותה לא ניתן להשיג בסופר הקרוב לבית? צוות השוקולטיירים המופלא של מוקאיה שוקודל בווטיק מאפשרים הרכבת ביצת הפתעה מיוחדת בכל מיני גדלים, שתעניק הן חווי הטעימה במיוחד והן מתנה מיוחדת ומותאמת לכל אירוע.

ביצת הפתעה ניתן להזמין לכל אירוע. החל מהרמת כוסית בעבודה, ארוחות חג חגיגיות עם המשפחה, ימי הולדת עם הילדים וכן הלאה.

להזמנת ביצת הפתעה ענקית צרו קשר באתר, בווטסאפ או בטלפון: 054-7000000

ביצת הפתעה ענקית משוקולד – לשדרג את המעמד כראוי

מדי יום ביומו, אנו מנהלים שגרת חיים עמוסה. החל מעבודה, רכישת השכלה, הקמת משפחה ותחזוקת חיי פנאי – היבטים אלו מטרתם להפוך אותנו ואת הסובבים לנו לאיכותיים ומוצלחים בהרבה. במקביל לכך, חשוב להעריך את הרגעים הקטנים – וזאת, כאשר האנשים היקרים לנו ביותר נמצאים לידנו. יום הנישואין של ההורים הולך ומתקרב? יום ההולדת של אחד החברים מגיח מעבר לפינה? פסח או ראש השנה מתקרבים בצעדי ענק ואתם מעוניינים לשדרג את המעמד? בצדק! נציע לכם את הפתרון הפופולרי והמומלץ ביותר: ביצת שוקולד ענקית.

כולנו זוכרים את ביצי הקינדר מהן נהננו בילדותנו. כיום, בהיותנו אנשים מבוגרים, אנו עדיין שומרים להם מקום בלב – ומתמוגגים מכל ביס. נציין כי ניתן להזמין ביצי הפתעה ענקיים בהתאמה מדויקת לכל אירוע – בין אם מדובר בשילוב בין מגוון סוגים של שוקולד, הגודל הרלוונטי של ביצת ההפתעה, שימוש בחומרי הלם טריים ואיכותיים ביותר וכן הלאה עד אשר מתגבשת לה כיצת הפתעה טעימה ומושחתת במיוחד.

אז למה אתם מחכים? הדרך לשדרוג האירוע נמצאת במרחק שיחת טלפון אחת!

ביצת הפתעה ענקית משוקולד – לפנק את האורחים

קיימת אפשרות להזמנה גדולה של ביצי הפתעה בגדלים שונים על מנת לפנק אורחים באשר הם, בין אם באירוע עסקי או משפחתי ובכך לעניק להם חוויה ומזכרת מאירוע בלתי נשכח.

צרו עמנו קשר וקבלו פרטים נוספים על הזמנת ביצי שוקולד או מארזי  שוקולד מעוצבים וממותגים.

אם תרצו להתנסות בחוויה בעצמכם, אתם מוזמנים להתעניין במגוון סדנאות השוקולד המיוחדות שלנו לזוגות, חברים ועוד.

להזמנת ביצת הפתעה ענקית צרו קשר באתר, בווטסאפ או בטלפון: 054-7000000
close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >