עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

הדפסה על שוקולד אינה חייבת להיות חלום רחוק. עכשיו גם אתם יכולים להזמין את השוקולדים האיכותיים ביותר אשר נושאים בגאווה מתוקה את הסמלים והמסרים בהם אתם מעוניינים מחברת מוקאיה. החברה פעילה זה מעל לחמש שנים והוקמה על ידי השוקולטייר עודד מקסימוב. הקו המנחה את פעילותה של החברה הוא התשוקה לאומנות השוקולד, כאשר זו מאפשרת לנו להעניק לכל לקוח ולקוח את חוויית השוקולד המיוחדת והבלתי נשכחת.

הדפסה על שוקולד לכל מטרה

הדפסה על שוקולד הופכת היום ליותר ויותר נפוצה. זאת מפני שאין מי שאינו מתרגש למראהו של שוקולד מובחר ואיכותי אשר מעביר מסר כלשהו. את השוקולדים המעוצבים הללו ניתן יהיה להתאים למגוון רחב של אירועים או מועדים.

  • אירוע עסקי – זוהי ללא ספק הדרך המתוקה מכל לשווק את העסק שלכם. נוכל להטביע את לוגו או שם העסק על מגוון רחב של שוקולדים מיוחדים וטעימים אשר ישמחו את ליבם של העובדים והלקוחות שלכם.
  • סתם כי אוהבים – לפעמים אין אנו מצליחים למצוא את המילים המתאימות על מנת לתאר עד כמה אנחנו אוהבים. אז למה לא לתת לשוקולד לדבר עבורנו? כעת תוכלו לרכוש שוקולדים אשר מעוטרים בהדפסה מיוחדת בהתאמה מדויקת למבוקשכם.
  • ממתיקים אירועים מיוחדים – אירועים משפחתיים, חגים, ימי הולדת ואפילו חתונות יכולים להיות מועדים מיוחדים בהם תוכלו להפתיע את בעלי השמחה בעזרת הדפסה על שוקולד.

הדפסה על שוקולד בהתאמה אישית

אנו מזמינים אתכם לאחל חג שמח, להגיד “תודה” ו”אני אוהב אותך” בדרך המתוקה והייחודית מכל. הדפסה על שוקולד אשר עם המסר שלכם תהיה המתנה המושלמת לאהוביכם. שוקולד מחמם את הלב, משחרר אנדורפינים במוח ופשוט יכול לעלות את החיוך הגדול ביותר על פניו של כל אדם. כל שנותר לכם לעשות כעת הוא לבחור את השוקולד המועדף עליכם, להעביר את הלוגו של העסק או המסר שאתם רוצים להעביר בעזרתו של השוקולד.

הדפסה על שוקולד הינה פתרון יצירתי, מלהיב ובעיקר – טעים, לכל אירוע וחגיגה. מפיקים אירוע עסקי או פרטי? מעוניינים לחלק מארזים ומתנות מפנקות ומתוקות? על ידי סוג הדפסה זה תוכלו להגשים בקשה זו על הצד הטוב ביותר. למה אתם מחכים? כדי להסתייע בטכנולוגיה זו וליצור את המתנה האולטימטיבית, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר ולבחור את ההדפסה הרצויה ואת השוקולד המועדף עליכם, לציין את הכמות הרצויה ולהזמין.

הדפסה על שוקולד: פתרון למגוון אירועים וקהלים

שוקולד הוא כמעט תמיד הכוכב הראשי של כל ארוחה וחגיגה. ילדים ומבוגרים כאחד נהנים להתפנק מממתק זה – בין אם בסיומה של סעודה, חתונה, אירוע בר/בת מצווה, הרמת כוסית בעבודה או בכנס מקצועי. הדפסה על שוקולד ממתגת את האירוע עצמו בין אם מדובר באירוע משפחתי על מנת לשמר מזכרת ובין אם באירוע עסקי על מנת לשמר את מותג החברה שעורכת אותו.

סוג הדפסה זה מתבצע באמצעות מדפסות מיוחדות ומתקדמות המכילות בתוכן צבעים אכילים כמו גם צבעים המורכבים מחמאת קקאו. פעולת ההדפסה עצמה מתבצעת בהתאם לסוג הצבע הרלוונטי. במקרים אחרים, היא תתבצע עם דפי טרנספר. בהמשך, באמצעות צביעה עם חמאת הקקאו, הצבע עצמו יעמוד בטמפרטורת ההקפאה הרלוונטית. מעבר לכך, נדגיש כי ניתן להדפיס על השוקולד מגוון שמות, תאריכים מיוחדים, לוגו חברה וכן הלאה – בהתאם לדרישותיכם.

מחפשים אחר אטרקציה ייחודית לאירוע יחסי ציבור בהפקתכם? מעוניינים להעניק לאורחים שלכם מזכרת המודפסת על שוקולד? מדובר בפתרון מומלץ המותאם למגוון קהלים ואירועים. תיהנו!

Mokaya – הדפסת תמונות על שוקולד בסטנדרט גבוה

רוצים להעניק כרטיס ברכה ייחודי המודפס על שוקולד? אולי ליצור דמויות מצוירות או צורות גאומטריות לחגיגה בהפקתכם? כך או כך, הצעד הראשון לכך כולל שיתוף פעולה עם חברת Mokaya. החל ממתנות ומארזים, שוקולד ממותג ועוד – אנו מספקים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת המשלבת טעמים מופלאים וייחודיים. זאת ועוד, תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה ויחס אישי.

close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >