עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

סדנאות השוקולד יכולות לגלות לכם את כל הסודות המתוקים של עולם השוקולד, אתם מוכנים לזה? אם התשובה לכך היא, כמובן שכן, הרי שאתם מצאתם את הפעילות המושלמת עבורכם ועבור האנשים איתם תחלקו את החוויה המדהימה הזו. מוקאיה בהנהלתו של עודד מקסימוב ישמחו לחלוק איתכם את האהבה והתשוקה לשוקולד על כל צורותיו וטעמיו המגוונים.

סדנאות שוקולד – חשיפה לעולם חדש

בעוד סדנאות בישול שונות מצריכות הבנה וידע של כל המרכיבים, הרי שבסדנאות שוקולד ההנאה היא הקו המנחה של הלימודים. זה כמעט כמו חלום ילדות שמתגשם, להיות מוקפים בשוקולד מכל עבר, להרגיש, להריח ולטעום את כל העושר שיש לעולם המתוק והעשיר הזה להציע לכם.

בעוד האינטרנט, הספרים ותוכניות הבישול השונות מוצפות במתכונים שונים ומפתים אשר מכילים שוקולד, הרי שאין חוויה מעשירה יותר מעבודה לצידו של שוקולטייר מוסמך ומנוסה. כאן תוכלו לגלות את כל דרכי הטיפול והעבודה הנכונות ביותר עם שוקולד, השילובים בטעמים שתוכלו להכין. והכי חשוב, תוכלו לטעום הכל, להתנסות ולגלות מחדש את עולם השוקולד.

אולי תופתעו, אבל לפעמים צריך לעשות את הקפיצה, לעצום עיניים ולטעום את השוקולד המוזר, לכו תדעו אילו טעמים חדשים ומופלאים אתם עשויים לגלות. סדנאות שוקולד מאפשרות לכם להתנסות עם טעמים חדשים שלא חשבתם לנסות עד כה לצד כל אותם טעמים אהובים ומוכרים.

פשוט וטעים

ככל שאנשים מייחסים יותר ויותר חשיבות לשוקולד, הם עלולים למצוא את עצמם מתרחקים יותר ויותר מהטעם המתוק והבסיסי שגם לנו להתאהב בו מלכתחילה. השוקולד היה חלק מהחיים של כולנו בשלב כזה או אחר, וחשוב לזכור כי ניתן להביא אותו למתכונים מפוארים, אך בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו מחכה ללקק את הכף עם השוקולד הנמס הפשוט. אל תעצרו את עצמכם. בין אם אתם אוהבים את הפשטות או המתכונים המורכבים אשר מכילים עולם שלם של טעמים בתוכו, הרי שבחירה בסדנאות של מוקאיה היא הבחירה האידיאלית עבורכם, ניתן גם להשיג אצלנו מארזי שוקולד לכל אירוע ומגוון הפתעות מתוקות נוספות.

close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >