עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

סדנאות שוקולד לקבוצות מספקות חוויה מעשירה, מהנה וטעימה במיוחד. לאורך השנים האחרונות, תרבות הבילוי בארץ הולכת ומשתדרגת – כאשר רבים מואסים במקומות הבילוי הסטנדרטיים ומחפשים אחר חוויות מלהיבות חדשות. לכאן, נכנסות סדנאות שוקולד ומספקות את המענה המושלם. מתכננת מסיבת רווקות עבור חברתך הטובה? מארגנים מפגש חברים מצומצם? מעוניינים ליצור אירוע ייחודי לצורך גיבוש העובדים? כך או כך, מוזמנים לפנות אל חברת Mokaya. חברה זו הוקמה על ידי עודד מקסימוב מתוך תשוקה אמתית לשוקולד ורצון כנה להעביר זאת הלאה – תוך יצירת אירועים בלתי נשכחים.

סדנאות שוקולד לקבוצות: עבור מי הן מיועדות?

כאמור, תרבות הבילוי בארץ הולכת ומשתדרגת – בכך אין כל ספק. אם בעבר הסתפקנו באותו בית הקפה, המסעדה או המועדון, כיום ניצבות בפנינו שלל אפשרויות מסעירות וחווייתיות. בהתאם, אם ברצונכם לצאת מעט מהשגרה, אתם יותר ממוזמנים להתעניין בפתרון הבא: סדנאות שוקולד במרכז לקבוצות.

מעוניינים לקחת חלק בסדנאות אלו? מעוניינים לדעת מיהו קהל היעד שלהן? נציין זאת במספר נקודות:

  • מסיבת רווקות – אין אירוע מרגש יותר מחתונה. עם זאת, בטרם תתחייבו אחד לשנייה, נהוג לערוך מסיבה בה תיפרדו מחיי הרווקות. החברה הטובה ביותר שלך מתחתנת? מעוניינת לארגן עבורה מסיבה אותה לא תשכח לעולם? כדי לומר שלום ולא להתראות לפרק אחד ולהתחיל אחד חדש, השתתפות בסדנת שוקולד מתוקה תנציח את הרגע כנדרש.
  • אירוע גיבוש לעובדים – אנו יכולים לעבוד עם אותן הקולגות במחלקה מבלי להכיר אותם לעומק. עם זאת, כדי לשנות זאת, מומלץ להפיק אירוע גיבוש. אין ספק, השתתפות המחלקה בסדנת שוקולד תיצור את הרגעים המתוקים ביותר, עבורכם ועבור המנהלים שלכם. למה אתם מחכים? פנו אל Mokaya ושריינו תאריך!

סדנאות שוקולד לקבוצות – שיתוף פעולה עם הטובים ביותר

שוקולד הוא לב ליבה של כל מסיבה. בהתאם, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממתק זה, לדעת להכין אותו כראוי – ועל הדרך גם להתגבש עם סביבתכם הקרובה, עומד בפניכם פתרון מומלץ: שיתוף פעולה עמנו בכל הקשור לסנדאות שוקולד לקבוצות.

ניתן לתאם סדנאות שוקולד לקבוצות לימים א-ה החל מהשעה 18:00.
לתיאום צרו קשר באתר או התקשרו:  054-7000000
close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >