עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

לאחר עשרות סרטים בקולנוע, אינספור מסעדות רומנטיות והליכות ארוכות לאורך הים, הגיע הזמן למצוא פעילות רומנטית מיוחדת שלא עשיתם עד כה, סדנת שוקולד זוגית. כולנו אוהבים שוקולד, וחלקנו אפילו בחרו מקצוע אשר יכול לעזור להפיץ את הבשורה המתוקה בכל רחבי העולם. עודד מקסימוב, שוקולטייר במקצועו, מייסד מותק מוקאיה, ישמח להעביר לכם סדנת שוקולד קסומה ומעוררת חושים.

סדנת שוקולד זוגית לרגע רומנטי מושלם

זה כבר ידוע לכולם, השוקולד הוא חומר הגלם הרומנטי ביותר שיש! אכילה שלו משחררת אנדורפינים אשר משרים עלינו תחושת נינוחות ורוגע. מעבר להיותו חומר גלם מנחם הוא פשוט טעים. כך שאין ספק כי סדנת שוקולד זוגית יכולה להיות החוויה האידיאלית עבורכם בתור זוג. המטרה של סדנה זוגית היא לחשוף רק לשניכם את העולם המופלא של השוקולד באווירה אינטימית ומהנה.

הסדנאות מתחילות לרוב בהסבר תיאורטי על ההיסטוריה וסוגי השוקולד השונים שאנו רגילים למצוא בחנויות הקרובות לביתנו. לאחר החלק התיאורטי תוכלו להתחיל להתעסק במו ידיכם באושר המתוק והדביק הזה. תזכו ללמוד להכין טראפלים, פרילינים ולהתנסות עם שילובי טעמים מיוחדים בשוקולד האהוב עליכם.

זו יכולה להיות החוויה האינטימית והרומנטית אותה חיפשת. באווירה מיוחדת אשר מאפשרת לשלב בין שוקולד, אלכוהול והחיבור המיוחד אשר אתם חולקים, כאן תוכלו למצוא את הרגעים שמיוחדים של עונג אשר תחלקו יחד.

ומה למעשה לומדים בסדנה?

כמו בכל מקצוע אחר, השלב הראשון יהיה להכיר את חומרי הגלם אשר יחד משתלבים לכדי יצירות אומנות אכילות ומתוקות. כך תוכלו להבין את ההבדלים שבין פרלין, בון בון, טראפלס , טבלית שוקולד ועוד. זוהי ההזדמנות שלכם לטמפרר, להמיס, לזלף ולחבר טעמים מלימון ועד פיסטוק דרך סוגי השוקולד השונים, לרבות שוקולד טבעוני. עם כל ביס וטעימה תזכו ללמוד את ההבדלים הטעימים שבין סוגי השוקולד וכמובן לקחת הביתה את היצירות המיוחדות שלכם. מוקאיה שמחים לעמוד לצדיכם במסע הגילוי המרגש בעולם המופלא של השוקולד. זוהי ללא ספק תהיה חוויה מרגשת, מתוקה ובלתי נשכחת.

סדנת שוקולד זוגית – המתנה האולטימטיבית

יום הולדת מתקרב? ט"ו באב? לא יודעים כבר כיצד להפתיע? התקשרו אלינו ותאמו סדנת שוקולד שתשאיר בפיכם טעם של עוד. הסדנאות מתקיימות בימים א,'-ה' החל מהשעה 18:30 ומועברות בידי אומני שוקולד ובראשותם אומן השוקולד עודד מקסימוב.

התקשרו, קבעו לכם תאריך שהוא רק שלכם ובואו למסע קסום בין טעמים, מרקמים, שילובים ושאר קסמים.

ניתן לתאם סדנת שוקולד זוגית בתל אביב לימים א-ה החל מהשעה 18:00.
לתיאום צרו קשר באתר או התקשרו: 
close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >