עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

שוקולד, רק המילה הקטנה הזו יכולה לגרום לכולנו להתמוגג מאושר ולפלוט אנחת עונג. כך שאין ספק כי סדנת שוקולד יכולה להיות חוויה מעוררת חושים, ריחנית ומעל הכל, טעימה במיוחד. סדנת השוקולד אשר תוכלו לקבל במוקאיה, תחת ניצוחו של עודד מקסימוב תכלול את כל רזי השוקולד ששנים אתם מנסים לגלות. כאן תוכלו להמיס, לזלוף ולטעום את היצירות אומנות האכילות שתכינו במו ידיכם.

סדנת שוקולד למבוגרים מתאימה לכל אירוע

הדרך המושלמת לחגוג תמיד כוללת בתוכה משהו מתוק ולרוב יהיה זה מצופה שוקולד. לכן, סדנת שוקולד יכולה להיות הפעילות המושלמת שתגרום לכל אורח ואורחת ללקק את האצבעות בסוף הערב.

  • סדנת שוקולד משפחתית – אין דרך מושלמת יותר מסדנה טעימה להעביר זמן איכות כיפי עם המשפחה. זה הזמן ליהנות מרגעים של צחוק ורכישת מיומנות חדשה עם האנשים שהכי קרובים ללב שלנו.
  • מסיבת רווקות – אל תשכחו, נשים הן כוח טבע אדיר, שלבו איתן קצת שוקולד ויין, והרי לכם מסיבה בלתי נשכחת בה ניתן ליצור שוקולדים מעוצבים אישית לטעמכן, אפילו כמתנות לחתן ולכלה או פשוט כמזכרת טעימה מערב בלתי נשכח.
  • סדנאות לזוגות – אם אתם מחפשים חוויה אינטימית ורומנטית, אין ספק כי סדנאת שוקולד זוגית זה המקום האידיאלי עבורכם. תוכלו להרגיש עם הידיים את חומר הגלם המתוק ביותר בתבל, אין חוויה מחברת יותר מזו לזוג מאוהב.
  • ימי הולדת – ניתן לחגוג גם ימי הולדת ביצירה של שוקולד בעיצוב וטעמים שהחוגגים אוהבים. זוהי חוויה מיוחדת שתוודא כי יום ההולדת יהיה בלתי נשכח ואם הסדנה ניתנת בהפתעה, הרי לכם חוויה שתזכר לדורות לטובה.

סדנת שוקולד למבוגרים – חגיגה של שוקולד

שוקולד מקרב לבבות, זה מוכח מדעית. אכילת שוקולד יכולה להשרות תחושת נינוחות ולהמריץ אותנו. שוקולד נמצא כמעט בכל אירוע וכל כך הפך לחלק מחיינו שזה די ברור שנרצה להבין כיצד מפיקים את המתוק-מתוק הזה במוקדם או במאוחר. למה שלא תלמדו להכין את השוקולד האהוב עליכם? כעת בעזרת הסדנאות שלנו אתם יכולים לעשות זאת בדיוק. נשמח לארח אתכם ואת האנשים איתם תרצו לחלוק את החוויה המיוחדת והמתוקה הזו.

צרו עמנו קשר, שריינו לכם סדנת שוקולד ליום הולדת, בין אם שלכם או של מי מהקרובים אליכם וקבלו חווייה בלתי נשכחת מובטחת. צוות אומני השוקולד שלנו ילמדו אתכם את רזי ייצור מוצרי השוקולד ושילוב הטעמים השונים והייחודיים ויקחו אתכם למסע יום הולדת מופלא.

ניתן לתאם סדנת שוקולד למבוגרים בתל אביב לימים א-ה החל מהשעה 18:00.
לתיאום צרו קשר באתר או התקשרו: 054-7000000
close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >