עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

tel email whatsapp instagram
logo

מעוניינת לארגן סדנת שוקולד למסיבת רווקות? בצדק! בשנים האחרונות, טרנד הפקות מסיבת הרווקות הולך וצובר תאוצה, כאשר הרף עולה בהתאם. לכן, על מנת שתוכלי גם את להיפרד מימי הרוווקות שלך בטרם תכנסי לחופה וגם לצבור חוויה בלתי נשכחת שכולן יתחברו אליה, פני אלינו ותאמי סדנת שוקולד שתתאים לך ולחברותייך. אנו מבטיחים חוויות שוקולד מלהיבות ובלתי נשכחות, המתבססות על איכות, טעם מושחת ומענג כמו גם אסתטיקה.

סדנת שוקולד למסיבת רווקות: שלב אחר שלב

נשים רבות חולמות על הרגע בו ילבשו שמלה לבנה, יכנסו מתחת לחופה ויישאו נדרים עם בן או בת זוגן האוהב/ת. אין ספק שזה אחד הרגעים המאושרים בחיים לכולנו. עם זאת, בטרם עומדים מתחת לחופה ומתחייבים לזוגיות חוקית ורשמית, מומלץ לציין תקופה מרגשת זו המסמלת את סיומו של פרק אחד בחיים – ואת תחילתו של אחד חדש. כיצד? אחת הדרכים המומלצות ביותר כוללות את החוויה המסעירה הבאה: סדנת שוקולד למסיבת רווקות – חוויה מהנה שגם תעניק לך מתנות שוקולד שיגרמו לך ללקק את האצבעות.

הזמינו מקום, לבשו את הסינר, אספו את השיער וללקקו את הלשון! ברוכות הבאות לעולמה הקסום של סדנת שוקולד למסיבת רווקות בה תלמדו להכין מטעמים מושחתים ומעוררי תאווה. בהתאם, בבואכן להתחיל בהפקת החגיגה, יש לפעול בהתאם למספר נקודות עיקריות. נציין את חלקן כעת:

  • ראשית , יש לפנות אל חברה המתמחה בניהול סדנאות שוקולד למגוון קבוצות – כולל מסיבת רווקות ולקבל עליה המלצות.
  • בין אם הגעתן לחברה זו דרך המלצות של חברות או באמצעות סקירת הדפים העסקיים, כאשר אתן יוצרות קשר עם המומחים שלנו – בררו אילו מטעמים שוקולדיים תכינו לאורך המסיבה ומה מתוכם אתן לוקחות הביתה ליהנות מהחווייה גם לאחר סיומה.
  • בררו בעוד מועד כמה משתתפות אמורות להיות במסיבת הרווקות ותאמו בהתאם לזאת. כמו כן, בררו באילו תאריכים ניתן לקבוע סדנת שוקולד למסיבת רווקות ומהו התשלום עבור החגיגה. דגשים משמעותיים אלו הינם הכרחיים להמשך שיתוף הפעולה.
  • אם יש משתתפות טבעוניות בקהל, או בעלות רגישות מסוימת לרכיב כזה או אחר, יש ליידע אותנו מבעוד מועד ולהיערך לכך על פי מידת החומרה הנדרשת. יש לציין כי אנו מתמחים גם במוצרי שוקולד טבעוני ולכן תרגישו חופשיות ליידע אותנו ולהתאים את תוכן הסדנא על פי הצורך.

סדנת שוקולד למסיבת רווקות – נפגש בשמחות

מארגנת מסיבת רווקות? מחפשת אחר אטרקציה עבור החגיגה? סדנת שוקולד היא הפתרון המושלם! לשם כך, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולתאם סדנת שוקולד למסיבת רווקות או לכל אירוע משמח אחר. נשמח לעמוד לשירותך.

ניתן לתאם סדנאות שוקולד למסיבת רווקות לימים א-ה החל מהשעה 18:00.
לתיאום צרו קשר באתר או התקשרו: 
close

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אולי יעניין אותך

    post-image
    סדנת שוקולד הצעת נישואין

    סדנאות השוקולד מבית "מוקאיה" במפעל השוקולד Mokaya חיים, נושמים ומרגישים שוקולד. השוקולטייר עודד מקסימוב...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד מפגש חברים

    שוברים את הראש עם מתנות לעובדים, ללקוחות, לאורחים בעסק שלכם?אל תבזבזו את...

    לכתבה המלאה >
    post-image
    סדנת שוקולד ליום הולדת

    השנים האחרונות מביאות לנו פריחה נהדרת בתרבות הפנאי ויחד אתה אנחנו רוצים...

    לכתבה המלאה >